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[X360] Les patchs... et Add-on...
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KLANK
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MessagePosté le: Mer 06 Déc 2006 22:25    Sujet du message: Répondre en citant

YannH76 a écrit:
Et c'est au tour de Rainbow Six : Vegas
Citation:
Solo :
Fixed bugs with voice recognition
Fixed a bug that made the game crash when killing Dr. Smythe under a specific circumstance

Multi :
Getting stuck at briefing screen when joining a match in progress
Fixed a coop crash when failing a mission numerous times
Fixed an exploit where observers received same kills as host in terrorist hunt
Fixed a intermittent coop crash in map Factory
Fixed a disconnection bug when host changes map
Fixed a bug with live camera that forced a reboot
Fixed an issue with max players not being related to recommended players for maps
Added better feedback in the game search menus
Fixed a bug with the siege specialist achievement
Fixed players crashing when using shield and entering a game with shield restricted
Fixed a rare crash when starting a coop story game Fixed a bug that made the shield become invisible in certain circumstances
Fixed a display bug with weapons disappearing while using shield
Fixed a crash while using the Live Vision Camera
Fixed a display bug with the canister in retrieval staying visible after being taken
Fixed a random crash for clients in COOP games
Fixed a display error that showed 14 players instead of 16 for dedicated servers
Fixed a bug with score limits not working properly
Fixed a bug that sometimes prevented grenades from being used at game start
Fixed a crash through the world bug related to starting COOP games while playing Terrorist Hunt
Fixed a crash through the world bug in Casino COOP
Fixed a bug with invalid recommended players in COOP maps
Fixed a lockup in COOP mode related to clients joining a game late
Fixed a bug where a dedicated server set for 16 players only accepted 14
Added better feedback in the game search menus
Remove proximity voice chat from team games
Adjust TerroHunt XP based on density setting:
Fixed bug regarding voice chat - Now voice chat works for all players
Fixed a crash where clients crash when host change map or quit the game before they have time to load lobby
Fixed a crash when clientnt selects Option/ Map name either in the lobby or In game
Fixed a bug related to the infiltration specialist achievement
Fixed a bug where when score limit is 10 a game does not end when canister is deposited
Fixed a bug in splitscreen:Crash when player 2 Press ready before player 1 in the login profile menu
Fixed a bug where game occasionally crashes on boot at the Title Screen.

Wink

Voici la liste des corrections apportées par Ubisoft à son dernier Rainbow Six. Y'a pas à dire, c'est du patch. Merci aux joueurs qui ont permis de les recencer, une tache bien lourde qu'aura eviter Ubisoft. Ce patch sera bientôt disponible sur le XboxLive.

Pour la partie solo :

- Correction des bugs avec la reconnaissance vocale
- Correction d'un bug qui faisait planter le jeu quand on tuait le Dr. Smythe dans certains circonstances.

Pour la partie multijoueurs :

- Correction du bug qui vous bloquait à l'écran de briefing quand on rejoignait un match en cours
- Correction du bug en coop quand on ratait une mission plusieurs fois
- Correction du bug qui faisait recevoir aux observateurs les mêmes kills qu'à l'hôte en mode "chasse au terroriste"
- Correction d'un crash occasionnel en coop sur la carte Factory
- Correction d'un bug de déconnection quand l'hôte change la carte
- Correction d'un bug avec la Livecam qui forcait à redémarrer
- Correction d'un problème avec le "nombre maximum de joueurs" qui n'était pas lié au "nombre recommandé de joueurs"
- Ajout d'un meilleur feedback dans les menus de recherche
- Correction d'un bug avec l'achievement "siège specialiste"
- Correction du crash quand un joueur utilise un bouclier et entre dans une partie où les boucliers sont interdits
- Correction d'un bug quand on commence une partie "histoire" en coop
- Correction d'un bug qui rend le bouclier invisible dans certaines circonstances
- Correction d'un bug d'affichage qui fait disparaître les armes quand on utilise un bouclier
- Correction d'un crash quand on utilise la Live Vision
- Correction d'un bug d'affichage qui laissait visible une boite métallique après qu'elle ait été prise
- Correction d'un bug du client en mode coop
- Correction d'un bug d'affichage qui montrait 14 joueurs au lieu de 16 pour les serveurs dédiés
- Correction d'un bug avec les limites de scores qui ne fonctionnent pas bien
- Correction d'un bug qui empêche parfois les grenades d'être utilisées au début de la partie
- Correction d'un crash lié au démarrage d'une partie coop quand on joue en chasse au terroriste
- Correction d'un crash dans le Casino en coop
- Correction d'un bug avec le nombre invalide de joueurs recommandés sur les cartes en coop
- Correction d'un problème en coop quand un client rejoint la partie en retard
- Correction d'un bug avec les serveurs dédiés configurés pour 16 joueurs qui n'en acceptaient que 14
- Retrait du "proximity voice chat" en jeu par équipes.
- Ajustement de l'expérience en Chasse au Terroriste selon le paramètre de densité
- Correction du bug de communication vocale : les communications vocales marchent maintenant pour tous les joueurs
- Correction d'un crash des clients quand l'hôte change la carte ou quitte le jeu avant qu'ils aient le temps de charger le lobby
- Correction d'un crash quand le client sélectionne "option/nom" de la carte dans le lobby ou dans le jeu
- Correction d'un bug lié à l'achievement "infiltration specialist"
- Correction d'un bug qui empêche la partie de se finir quand la limite de score est 10
- Correction d'un bug en écran partagé qui faisait planter le jeu quand le joueur 2 appuyait sur "prêt" avant le joueur 1 dans le menu du profil
- Correction d'un bug qui faisait planter le jeu occasionnellement au démarrage
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YannH76
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MessagePosté le: Ven 15 Déc 2006 07:48    Sujet du message: Répondre en citant

Liste des nouveaux jeux compatibles avec la X360 :
Citation:
- Buffy The Vampire: Slayer
- Burnout® 3: Takedown? UPDATE
- Conker: Live and Reloaded
- Dead Or Alive Ultimate
- Destroy All Humans!
- Dynasty Warriors 4 / Shin SangokuMuso3
- Evil Dead: A Fistful of Boomstick
- Fahrenheit [Indigo Prophecy]
- Family Guy
- Far Cry: Instincts
- Incredibles/ Mr. Incredible (J)
- I-Ninja
- Leisure Suit Larry: Magna Cum Laude
- Mortal Kombat: Armageddon
- MotoGP
- MX Unleashed
- Open Season
- Pariah
- Psychonauts
- Rainbow Six: Lockdown
- Rapala Pro Fishing
- Scarface
- Shark Tale
- Shenmue II
- Soul Calibur 2
- Splinter Cell: Double Agent
- The SpongeBob SquarePants Movie
- Ultimate Spider-Man
- Wakeboarding Unleashed: Featuring Sean Murray
- Whacked!
- Winback 2: Project Poseidon - Xiaolin Showdown

Wink

EDIT :
Le patch de Rainbow Six est également en ligne depuis hier... Wink
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MessagePosté le: Jeu 21 Déc 2006 14:09    Sujet du message: Répondre en citant

Patch pour "Call Of Duty 3" aujourd'hui en ligne :
Citation:
- Solved Ranked and Player Match issues
- Brightness settings will be saved across both single-player and multiplayer
- Players will be able to instantly punish medics who maliciously team kill and revive continuously
- Auto Team Balance will remain turned on after multiple map rotations
- Players will be able to select either Axis or Allies in Ranked Battle games
- HUD enhancements

Des packs de maps vont aussi arriver, dont une de gratuite, et les autres de payantes...

Egalement Splinter Cell qui bénéficie d'un patch :
Citation:
Connections issues
- Fix some connection issues when the host has ended the session.
- Fix the de-connections in the lobby
- Once the lobby reaches 5 or 6 people, random players drop.
- After kicking the 6th player from a team, the leader couldn?t invite another player
- Fixed a case where the group leader hang in the ?joining session? screen if the host quits while he is joining.
- Improvement of the server?s selection so that the server is more reactive.
- If a player leaves a session immediately when he arrives and they are some packet loss (he is in a resolving state), the resolving time out is not reset and in the next session he will kick all the players as soon as he arrives !!!!
- Only 1 disconnect function to each peer when resolving is timed out

Lag-related issues
- In-game freezing : treat a limited number of Unreal packets per frame to avoid freezes in some specific conditions.
- Increased network thread priority over Sound thread that can reduce lag issues.
- Fix the case when a player got flashbanged while lagging as a mercenary; the player can remain permanently flashbanged until the player reboot the game.
- Fix FPS loss due to a sound problem.

Others issues
- A new GameVersion to avoid LAN matchs between master and update versions
- The loading video was always the same, now it?s changed at random
- Fixed a bug on the score calculation of the Maxpercent challenge.
- Challenge Best score is wrong if the player has just beaten it.
- Improved checks to avoid accessing an invalid leaderboard
- Allows to write leaderboards of live challenges


Wink
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MessagePosté le: Ven 22 Déc 2006 07:37    Sujet du message: Répondre en citant

A quand un patch pour gears of wars ? Moi ca me gonfle bien quand on est invité dans une partie en cours et que l'on ne puissent pas parlé Evil or Very Mad
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MessagePosté le: Ven 22 Déc 2006 14:45    Sujet du message: Répondre en citant

C'est prévu et une rumeur circulait comme quoi celui-ci serait diffusé là... mais ça sera surement après les fêtes !
Les gens de chez Epic avait misé sur le mode Solo du jeux, mais c'est celui qui est le plus joué actuellement en mode Online...
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MessagePosté le: Ven 02 Fév 2007 07:31    Sujet du message: Répondre en citant

Prévu normalement pour le 09 Février, un patch pour "Lost Odyssey"...
Citation:
- In the pre-game lobby, a country flag icon will be shown next to the Gamertag of each player. This will be especially helpful for determining location of the match host.
- In the pre-game lobby, an icon will be added next to each player?s Gamertag, indicating connection strength, speed and rating.
- In Team Elimination, Post Grab and Fugitive modes, an indicator will be added next to the Gamertag of the person who is speaking.
- At the post-match Results screen, an indicator will be added next to the Gamertag of the person who is speaking.
- At the post-match Results screen, Gamertags of the players who have left the session will be darkened

&

- Sometimes in Fugitive mode there would be multiple Fugitives instead of just one - Fixed
- Occasionally, if an error occurred on the lobby screen, another lobby screen would be displayed on top of it - Fixed
- Sometimes when there was a long delay/lag, the game would hang at the transition screen going from the lobby to the game and then reboot - Fixed
- Sometimes when there was a long delay/lag, depending on the console, certain players in the match would become invisible for the duration of the match - Fixed
- Sometimes post-match Results screens would show players who did not participate in the match - Fixed
- Starting a taunt animation during a reload shortened the reload time as an exploit - Fixed .


Wink
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MessagePosté le: Ven 02 Fév 2007 09:45    Sujet du message: Répondre en citant

YannH76 a écrit:
Liste des nouveaux jeux compatibles avec la X360 :
- Conker: Live and Reloaded

trop classe je vais pouvoir garder mon exemplaire Very Happy
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MessagePosté le: Ven 02 Fév 2007 10:02    Sujet du message: Répondre en citant

jack skellington a écrit:
YannH76 a écrit:
Liste des nouveaux jeux compatibles avec la X360 :
- Conker: Live and Reloaded

trop classe je vais pouvoir garder mon exemplaire Very Happy


c'est le jeu que je veux avec shenmue 2 Crying or Very sad
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MessagePosté le: Mer 14 Fév 2007 07:03    Sujet du message: Répondre en citant

Add-On de prévu pour Rainbox Six Vegas, qui se nommera Player's Pack Red Edition et qui devrait être disponible vers la fin du mois de Mars sur le MarketPlace...
Au menu, nouvelle map, nouveau skin...
Quelques images de cet add-on...

Wink
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MessagePosté le: Mer 14 Fév 2007 09:01    Sujet du message: Répondre en citant

c'est cool ca, en meme temps je n'y ais pas encore joué a mon rainbow six Confused
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MessagePosté le: Mer 14 Fév 2007 12:24    Sujet du message: Répondre en citant

C'est ca les riches Laughing
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MessagePosté le: Mer 14 Fév 2007 15:19    Sujet du message: Répondre en citant

YannH76 a écrit:
Add-On de prévu pour Rainbox Six Vegas, qui se nommera Player's Pack Red Edition et qui devrait être disponible vers la fin du mois de Mars sur le MarketPlace...
Au menu, nouvelle map, nouveau skin...
Quelques images de cet add-on...

Wink

avant de faire des poatchs ils feraient mieux de mieux faire leurs jeux car il y a la possibilité dedans de créer son propre perso a son effigie ce que j'ai fais mais voilà tous les vetements que j ai debloque sont incompatible avec le perso à son effigie ....Bravo encore une option inutile
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MessagePosté le: Mer 14 Fév 2007 15:33    Sujet du message: Répondre en citant

Comment ça ?
J'arrive à mettre les vêtements débloqués à mon personnage personnalisé !!
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MessagePosté le: Mer 14 Fév 2007 15:35    Sujet du message: Répondre en citant

YannH76 a écrit:
Comment ça ?
J'arrive à mettre les vêtements débloqués à mon personnage personnalisé !!


oui bha attends de pouvoir debloqué casquette et autres masque a gaz etc etc tu verras Wink
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MessagePosté le: Mer 14 Fév 2007 15:38    Sujet du message: Répondre en citant

Ah ouai, je n'ais pas encore ces accessoires... Mais bon, à quoi garder son visage personnalisé si le masque le cache ! Laughing Laughing Wink
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MessagePosté le: Mer 14 Fév 2007 15:57    Sujet du message: Répondre en citant

c est pas un mag integrale mais genre comme dans le pacte des loups Wink ou subzero dans mortal combat Wink et pour la casquette pk je ne peux pas la mettre alors que je peux mettre un casque tactique mais en meme temps je ne peux pas mettre un autre casque débloqué plus loing......
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MessagePosté le: Mar 20 Fév 2007 13:14    Sujet du message: Répondre en citant

Un add-on déjà pour le Crackdown apparemment sur le MarketPlace pour tous les membres Gold (sauf l'Allemagne en pays) et add-on qui comporte 4 nouveaux personnages...
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MessagePosté le: Dim 11 Mar 2007 10:22    Sujet du message: Répondre en citant

Nouvel "update" (déjà mis en ligne ?)
Citation:
Bug Fixes

Optimized the network replication of custom faces. You should see everyone?s custom face much faster in an online match.
Fixed a bug where you can get stuck on a ladder in Border Town.
Grenades no longer go through walls.
Fixed the sound loop on weapons.
Observers no longer cause a Team Unbalance penalty on experience points.
Fixed a crash related to throwing an incendiary grenade and then quickly using your snake cam before it exploded.
Leaderboards are now correctly updating results from ranked matches.
Fixed a bug where you could lose your weapon.
Killing terrorists with incendiary grenades now works correctly in Terrorist Hunt.
C4 explosives are now properly seen by clients when placed on moveable objects.
Players are now vulnerable to grenades when using mounted weapons.
Fixed bugs related to the Survivor and Special Operations achievements.
Host can no longer kick players once the match has started. Players can only be kicked in the lobby, or automatically kicked by excessive team-killing.


Sans compter sur des modifications au niveau des dégâts des armes revus à la baisse, ainsi que l'impact des grenades frags revus à la baisse au niveau du rayon d'action, presque toutes les armes ont été revus à la baisse concernant les dégâts....
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MessagePosté le: Dim 11 Mar 2007 11:13    Sujet du message: Répondre en citant

tu parles tjs de Crackdown ??
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MessagePosté le: Dim 11 Mar 2007 11:23    Sujet du message: Répondre en citant

non c'est pour rainbow six vegas, mais y a un bail qu'ont sait a quoi a servi la mise a jour. Wink
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